fbpx

VÆGTTABS CAMP
starter 19. maj

Et anderledes vægttabsforløb

Glem alt om de vægttabsforløb du kender, hvor du får udleveret en streng kostplan med en masse restriktioner, som du skal følge. Vores vægttabs forløb er anderledes – vi tror nemlig ikke på, at et vægttab er holdbart eller bidrager til en livsstil, hvor du er glad, hvis det skal være “en sur tjans” at komme igennem.

På vores vægttabs camp hjælper vi dig igennem 5 uger med at ændre din livsstil, så du smider de dårlige, vægtøgende vaner væk, og i stedet får en sundere livsstil, både angår kost, træning og mindset.

 

5 ugers forløb
2 ugentlige træninger på lukket hold
Sundhedsguide om kost, træning og kroppen
Medlemskab af GYM under forløbet*
Ugentligt styrkeprogram til hjemmetræning eller i GYM
Adgang til specialudviklet, interaktivt kostprogram
Ugentlig vejning med personlig coaching
Coach til rådighed 24/7

*eksisterende medlemmer vil få halv pris på medlemskab

Pris
1500,-

Kost uden restriktioner

Har du tidligere forsøgt at tabe dig, hvor du eksempelvis har skåret sukker og hvidt brød fra i din kost? Det er nemlig en af de metoder, rigtig mange benytter sig af. Men har du lyst til at leve uden sukker og hvidt brød? Eller andre fødevarer for den sags skyld? Nej vel!
Vi har udviklet et kostprogram, bestående af helt almindelige, familievenlige retter, som du kan bruge. Programmet fortæller dig til hvert måltid, hvor meget mad, du må spise, og dermed skal du ikke tælle kalorier, men blot veje dine retter af. Det er med til at give dig en super god fornemmelse for mængder af mad og du ikke får overspist.

Træning og samvær

Hvis du tidligere har prøvet på at tabe dig, ved du garanteret også, hvor hårdt det kan være psykisk, når man står alene i det. Måske du heller ikke har den indre motivation og styrke, til at kunne påbegynde eller følge et vægttab til dørs. 
På vores forløb bliver I et lukket hold på max 14 deltagere, hvor I træner sammen 2 gange om ugen. Udover at træne, og få det ind som en fast del af dit liv, så har fællestræningerne altså også til hensigt at bringe jer sammen i gruppen og dermed mulighed for at bakke hinanden op i vægttabet. 

Ugernes forløb ift. motion

:00

MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag
40 minutters aktivitet (gang, cykle, svømme el.lign)Selvstændig træning ud fra udleveret styrke-program enten hjemme eller i GYM40 minutters aktivitet (gang, cykle, svømme el.lign)

FÆLLESTRÆNING kl. 17:30-18:30 (med coach)

OBS: første træning vil være kl. 17-19

40 minutters aktivitet (gang, cykle, svømme el.lign)40 minutters aktivitet (gang, cykle, svømme el.lign)FÆLLESTRÆNING kl. 11-12 (delvist med coach) med vejninger og coaching undervejs

Tilmeld dig